2013. március 14., csütörtök

Kapcsolat 8 - A cica, aki meghódította a szívemet...


gre rászántam magam, hogy megosszam ezt a rég megírt bejegyzést. :)

Bár szeretek általánosságban mindenfajta állatot, azért van amelyekért kifejezetten rajongok, míg másokért egy picit kevésbé. Például a kutyák közelebb állnak a szívemhez, mint mondjuk a cicák... azaz álltak eddig, de aztán találkoztam egy olyan kiscicával, aki változtatott ezen. 

Első találkozásunk nem éppen idilli körülmények között történt... egyik családtagunk szeme láttára szörnyű dolgokon ment keresztül és majdnem meghalt (családtagunk mentette meg, zavarta el az őt megölni készülő férfit).
Volt szerencsém egy rövid ideig a kezeimben tartani... akkor még nem tudtam, hogy ezek milyen fontos pillanatok, azt hiszem azonnal megszerettem ott, akkor. Aztán hamar el kellett válnunk, ott kellett hagyjuk egy olyan helyen, ahol tudnak gondoskodni róla és segíteni neki. Az ezután következő napokban többször előfordult, hogy vele álmodtam, és bármilyen hihetetlenül is hangzik, volt, hogy éreztem amit ő érez... mint később kiderült tényleg nem is volt jól azokban a napokban, a vele történtek és az ivartalanítási műtéte sokként érték.
Ez a cica valami csoda cica egyébként. Annyira okos, szerintem még annál is okosabb, mint ahogy bármelyikünk gondolná... hatással van az emberekre, nagyon komoly hatással. 
Egyszer elmentünk meglátogatni az otthonba, és ő valami eszméletlen kitartó módon elkezdett "bohóckodni" nekünk és fáradhatatlanul játszani a neki vitt játékokkal. :) Amikor látta, hogy már ott állunk az ajtóban és készülünk elmenni, akkor abbahagyta minden tevékenységét és csak nézett utánunk, míg ki nem léptünk a szobából. 
Tudni kell azt is, hogy ez a cica olyan, de olyan példaértékű... Nem sokkal azután, hogy meg akarták ölni, betettük az autóba, odajött és hozzám bújt, hiába tettem vissza nem egyszer a neki odakészített kis szállítóeszközbe, ő nem akart egyedül lenni, mindig visszajött a kezeim közé egy kis szeretetért, megnyugtatásért... meg nem harapott volna, meg nem karmolt volna. Képes volt megbízni bennem, és némi biztonságot találni nálam, egy vad idegennél (pedig mégcsak nem is én voltam aki megmentette, szóval először látott)! Az állatotthonban az őt ért megrázkódtatások és a műtét már sok volt neki, nem reagált jól a külvilág közeledésére, vad lett (ezért is kapta ott a Cunami nevet)... de aztán néhány nap elteltével újra ugyanolyan kedves, vidám és szeretetteljes cica lett, mint amilyen velem volt, mindenki kedvencévé vált, imádják a gondozók... sőt még az ott lévő cicáknak is segít állítólag. :) 
Csodálatra méltó számomra, ahogy ez a cica újra és újra képes megbízni az emberekben és elfogadni tőlük azt amit ők tudnak neki adni, pedig el akarták venni az életét és ki tudja még mi minden történt vele azelőtt...
Sajnos sokan nincsenek tisztában vele, de az állatoktól annyi mindent lehet tanulni...!!!

Szerettem volna gondoskodni róla. Erre azonban nem látok túl sok esélyt. Nem tudom, hogy jól érzi-e ott magát ahol most van, nem tudhatom mi a jó neki, de ha egy igazi otthonra találna szerintem talán boldogabb lenne.
Fáj a szívem érte, de mivel tényleg azt szeretném, hogy boldog legyen, és szerintem tényleg jobb lesz neki egy olyan helyen, ahol mindent megkap amire szüksége van és még értenek is a cicák nyelvén... remélem mihamarabb jó gazdira talál! Nagyon szurkolok neki, hogy jó helyre kerüljön!!!
Felejthetetlen és szép élményeket köszönhetek neki! :)

Ő lenne ez a csoda cica:


http://www.noeallatotthon.hu/macskamentes/index.php?pid=1&aid=2655
A weboldalon már egy frissebb kép van fent róla...
Istenem, mekkorát nőtt már azóta... :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése