2011. május 4., szerda

Bízz a gondviselésben!




A mai nap tanulságaiból:
 
Nagyon érdekes volt ez a mai nap! Különlegesen éreztem magam végig és  különleges,  kedves emberekkel találkoztam, vagy kerültem kapcsolatba. A legkülönlegesebb dolog pedig este történt velem. Már majdnem lenémítottam a telefonom (a moziba érvén, de úgy alakult, hogy elkéstünk), amikor érkezett rajta egy hívás. Két angyaltól. Én így hívom őket, mert szerintem tényleg azok :) Olyan hatalmas szeretetet éreztem a telefonon keresztül … Egy óvó, szerető, kérlelő figyelmeztetés volt amit kaptam, amivel talán megmentettek egy nagy veszedelemtől.

Ha kicsit is sugárzod magadból a fényt, vonzod vele az embereket. Ha kitárod a szíved lehet, hogy védtelen leszel a nem jó szándék iránt is. De igazából akkor sem vagy biztonságban, ha túl óvatos vagy és bepáncélozod magad. Ha nyitott vagy az mindig kockázattal jár. De az élet kockázatos. Ilyen a természete. Ha tényleg kinyitod a szíved nem érhet bántódás, mert vigyáznak majd rád. Lehet, hogy egy szükség hozta találkozás, vagy egy fura módon időzített telefonhívás ami által segítségeket kapsz. Miért nem veszed észre, hogy angyalok vesznek körül, akik folyton vigyázzák lépteidet?! Nincsenek véletlenek. Ma megint megtapasztalhattam mindezt egy teljesen nyilvánvaló módon.  Vigyáznak rám. Nem kell félnem semmitől. Nyugodtan rábízhatom magam a gondviselésre!
Ha kinyitod a szíved mindenféle embert magadhoz vonzol. Olyat is, aki a fényre vágyik (mert mindannyian arra vágyunk) és azt hiszi akkor lehet az övé, ha megpróbálja azt birtokolni, vagy szabotálni, de olyat is, aki önzetlen, meglepő vagy teljesen váratlan módon siet a segítségedre, netán azért, hogy megvédjen valami nagy veszedelemtől. Igen, ilyen van. Nemcsak a filmekben. :) Mindig meghatódik az ember, ha ilyen emberekkel találkozik. És bizonyságot kap arról, hogy van gondviselés.

Tehát arra a következtetésre jutottam, továbbra is úgy gondolom, hogy érdemes kinyitni a szívünket. Ma egész nap teli voltam szeretettel. Azt éreztem, hogy szeretek mindenkit! Olyan mámorító ez az érzés... :) ez asszem kicsit meglátszik most az írásomon is... :) még mindig „lebegek” tőle :) ennek ellenére azért a földön járok. :) Tehát nincs olyan „mellékhatása” ennek az érzésnek, hogy az ember elszakad, elszáll messzire a valóságtól. :)
Szerencsére egyre többször sikerül úgy éreznem, hogy akik nem segítő szándékkal vannak irántam (tudatosan vagy tudatlanul) azokat is szeretem, és szeretnék segíteni nekik. Megértem őket.

Szeress és a többszörösét fogod visszakapni ennek valamilyen formában. Vedd észre ezt és a körülötted lévőkben az „angyalokat”. Az is lehet, hogy ez "csak" egy kedves, megértő, elfogadó jelenlét melletted.

Szeress nyugodtan, nyisd ki a szíved, mert nem vagy egyedül. Sokan szeretnek téged is, sokan vigyáznak rád is!!! Bízz a gondviselésben! :)





Kapcsolódó cikk (folytatás):
http://nesszi.blogspot.com/2011/06/tenyleg-nyissuk-meg-magunkat-mindenki.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése