2011. szeptember 25., vasárnap

Az "óperencián" túlra megyek

New York City

Mostanában, lehet érzékelni is, kicsit elfoglaltabb vagyok a szokásosnál. 
Azon kívül, hogy vannak elmaradások amiket be kell hozni, teljesen átmentem utazásszervezőbe. Most megint utazni fogok, hivatalos ügyintézésben kell segítsek. Sok vele az előkészület, pedig még az előző utazás miatti elmaradásokat sem hoztam be... de majd az is meglesz.

Nagy valószínűség szerint október közepén indulunk, a szülinapomat már Clevelandben töltöm és október végén már itthon leszek. Ez a terv.
Ha már úgy alakult, hogy menni kell, akkor azt egy nagy lehetőségként fogom fel, állok elébe bátran, hogy megtanuljam belőle amit kell, és mindent megteszek, hogy jól érezzem magam. Ki tudja lesz-e még lehetőség az életemben, hogy láthassam Amerikát, vagy hogy ilyen messzire utazhassak. Szeretnék sok-sok képet készíteni. Kezdek kissé izgatott lenni, bár még nem fogtam fel igazán...
A hátralévő időben még asszem nem ártana ráállni az angol tanulásra.

Természetesen utána olvasok amennyire csak tudok, de ha valakinek van tapasztalata, vagy bármi infója arról, hogy mire kell nagyon figyelni, vagy vigyázni New York városban és Clevelandben, akkor azt nagy örömmel venném.

Elmegyek egy nagyon kicsit világot látni. Ez az út és az utána következő időszak akár egy "vízválasztó" is lehet az életemben.
Ha valamiért nem jönnék vissza ( persze mindenképpen visszajövök), de hát olyan nagyon messzire megyek, hogy... akkor üzenem mindenkinek, hogy nagyon szeretem!!! És legyen mindenki olyan boldog, amennyire csak tud! :)


Cleveland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése