2011. november 28., hétfő

Én ilyen palikkal lazulok :)


Vonzó, hívogató, csábos illatú, igazán ellenállhatatlan palik várnak most rám. 
Nekik egyedül én kellek, nekem meg csak ők. Tisztességtudók, szándékukat diszkréten és finoman megtartják maguknak. Én is finoman bánok velük, mielőtt tisztességesen felfalom őket. Ideális kapcsolat. :) Ezt ugye mindenki így gondolja? :)
Szeretem őket. Fahéjasan, (diabetikus) lekvárral, nádcukros kakaókrémmel... de natúran a legcsábítóbbak ahogy a teremtőjük megteremtette őket. :) Igazából forrón a legjobbak! Muszáj megadnom magam a csáberejüknek és ők sem tudnak ellenállni nekem! :) Ez van. :) Mindig is odavoltam az ilyen palikért. :)
Határozott vonásaik szemet gyönyörködtetőek..., mind más és más. Fáradhatatlanul figyelmesen hallgatnak engem, és mindig felvidítanak. :) Nem tudom beérni csupán egyel közülük. :) Még mielőtt netán valaki azt hinné, hogy szemérmetlen, züllött, rossz vérű nőszemély vagyok (csoda vicces szavak vannak még a szinonimaszótárban :)... annak csalódást kell okozzak, csillapíthatatlan éhségem egyedül csak az alább látható, rövid életű, kör alakú, lapos palikkal való viszonylatomban fordul elő... amennyiben ettől eltérő következtetésekre jutnál az csakis a képzeleted játéka lehet. :) Én most játszom (a gondolatokkal, na meg a tűzzel, meg is égettem a kezem az előbb) nagy szájjal, mint a kutya, amelyik a bezárt ajtók mögül bátran csahol. :)
(Na jó, ezt jobb ha nem magyarázom túl, ha belekavarodnék rosszul is jöhetnék ki belőle. :)

A szexi palik :)
Azt mondták nemrég, hogy bátor vagyok és hát... ugyan nem szeretném magam fényezni, de hát valóban, tényleg az vagyok na... ez az igazság :)... igen bátor és erős vagyok! :) És (bár látszatja nem igen van) ezerrel dolgozok azon minden egyes nap, hogy jobbá tegyem az életem. Úgyhogy kétségkívül megérdemlem, meg amúgy is "MERT MEGÉRDEMLEM" :) igazán lazulhatok kicsit néhány kellemes, tisztes, zabpehelylisztes pali társaságában. :)

Szóval jöhetnek a csodás palik! :) 
Mivel úgy sejtem már neked is összefutott a nyál a szádban... - viccet kicsit félretéve - megosztom veletek a legantiallergikusabb palacsinta receptjét amivel valaha is találkoztam. Bárkinek bármilyen allergiája legyen, ez tuti nem fogja megemelni a hisztamin szintet és nem befolyásolja majd a hisztamin anyagcserét semmilyen "hátulról mellbe kideríthetetlen" módon. Ne a megszokott palacsinta ízre számíts. Talán nem olyan jó, mint eredetiben, de ha nem ehetsz meg akármit, azért még ehetsz palacsintát, a semminél ez mindenképpen sokkal-sokkal jobb (nekem ízlik):

30dkg zabpehelylisztet ízlés szerinti mennyiségű nyírfacukorral, késhegynyi sóval összekeverünk, majd annyi vízzel és/vagy rizstejjel (ez általában édes, ezért ha ezt használsz kevesebb cukor kell) kikeverjük, hogy sűrű palacsintatésztát kapjunk. Ha már csomómentesre kevertük, teszünk bele 1,5dl olajat, és fél citrom levét (elhagyható) melyben 1 teáskanál szódabikarbónát (elhagyható) előzőleg kipezsegtettünk. Ha túl sűrű még lehet hígítani vízzel vagy rizstejjel, de könnyebb sütni, ha sűrűbb, ez okból is jó hagyni állni valamennyit sütés előtt, mert különösen szakadós. Lehet bele tojást rakni, ha valakinek hiányzik belőle.  

Kellemes délutáni lelazulást Mindenkinek (aki most éppen megteheti) palival vagy anélkül! :)



"felvidámosítós" zene pali sütéshez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése