2011. november 12., szombat

Hát igen, a véletlenek...



A "véletlenek" elvezettek az alábbi oldalra és tartalmára.  Bemásolom ide egy részét, mert tényleg nagyon érdekes. :)

"Valamikor alsós koromban rádöbbentem: fura helyre csöppentem. Felismertem: mindenki álarcokat hord, játszik. Cirkuszi bohócok vagyunk.

Kezdett érdekelni, mindenki ilyen? Próbáltam figyelni. Nem értettem: miért hazudunk (kicsit vagy nagyot), miért akarunk mást mutatni a legtöbb esetben, mint amit belül élünk? A családom, a barátaim, a tanáraim, én magam. Bárki, akihez közöm van, tulajdonképpen nem az, amit mutat. Kicsiként állítólag sokat beszéltem. Úgy sejtem, akkor kezdhettem el nagyokat hallgatni, amikor erre rájöttem. Azóta befelé, belülről figyelek.

Az intuícióim már gyerekként is erősek voltak, de még nem tudtam rájuk jól figyelni. Sajnos, ma sem tudok mindig, de személyes cirkuszom része az illúzió is, miszerint az idő halad, s vele együtt én is tartok valamerre.

Az élet elhintette apróbb és nagyobbacska jeleit. Amikor jól figyeltem, mindig tudtam merre tovább, akkor is, ha mindenki bolondnak nézett.

A Reikihez is több jel vezetett el. Írtam pár vargabetűt, míg végül 2004 tavaszán bekopogtam Mesterem ajtaján.

Azóta élem a Reikit. Felismertük egymást. Sajnos arra, amit belül érzek, nincsenek szavak. Nélküle talán sosem tudtam volna meg, mit jelent Valóban Szeretni, Valóban Hálásnak lenni mindenért, milyen az: Megélni mélyen, nem csak a felszínen lebegni.

A cirkuszi bohócom azóta többször elfárad. Lemossa sminkjét, leteszi krumpliorrát. Így eleinte csak kevesen ismerik fel, s ezek közül is többen "jobb belátásra" akarják téríteni. Ha nem sminkel, nem hord nagy orrot, nincs keresnivalója a színpadon- ezt mondják. Vagy van, aki smink nélkül csúnyának, értéktelennek nevezi. De ha bohócom elég jól figyel, tudja, mikor sminkeljen újra, s mikor ne. Tudja, hol sminkeljen újra, s hol ne. Tudja, miért sminkeljen újra, s miért ne. Már nem kívülről irányítják: mit tegyen, hol és miért. Tudja, minden az ő döntése. Így ha a smink mellett dönt, az is teljesen rendben van. Ha nem, az is.

Mikao Usui módszere a mások kárát nem kereső Szabad Akarat érvényesítésére, Szeretetteljes, Tudatos Éberséggel Megélt Létre tanít. Életre hív. Hálás vagyok a Reikinek, hogy megtanított felvállalni Önmagamat éppúgy, mint az álarcaimat. S megtanított ugyanezt jobban megérteni, elfogadni másokban is."

/http://katora.usuireikiryoho.hu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=80/

No komment!
Thank you!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése